I'll be fighting for my lovestory

Inte för att det går att toppa K's videoinlägg nedan, men jag tänkte ändå droppa några rader innan jag fortsätter irra runt här hemma.

Har egentligen svårt att finna ord vad ni betyder för mig, det ord som ständigt kommer till mig gällande er är Bäst. Allt är bara så himla bäst. Med er. Och hur skulle det se ut om jag bara skrev ett inlägg med ett endaste ord. Ganska enformigt va? Bäst bäst bäst, bäst bäst bäst bäst, bäst!
Ska därför försöka plita ner något annat än det. (BÄST)

Tack vare internet får man ju ganska mycket inblickar i hur det är i tex andra föreningar/lag etc. Det hörs mycket om motgångar, hinder, formsvackor osv. Ja, ni vet allt sånt man upplever i ett lag, och speciellt inför tävling och tävlingssäsong.
Jag satt här och funderade över just det, hur ofta man hör om liknande, oftast i negativ bemärkning. Så tänkte jag såhär "vad tusan, sånt där upplever väl vi också?".
Då slog det mig att även fast vi är jävligt bäst, så har vi haft våra dagar då det har varit extra tung och sånt.
Men sen insåg jag att även de mörkaste gråaste tristaste dagarna är helt underbara med er. Motgång blir till framgång, och det är nog det som gör oss helt unika. Aldrig någonsin hängs det läpp över de omtalade "motgångarna".
Vi finner alltid det där lilla extra inom oss och vänder på det innan det ens har hänt.
Därför kunde jag knappt minnas några specifika motgångar med er.
Det är lite vad en äkta örn är för mig, en krigare som aldrig ser problem, bara lösningar och framför allt utmaningar.
Ni inspirerar mig varje dag, fyller mitt hjärta med all kärlek och glädje i världen, om och om igen.
Det finns inte en dag då jag önskar jag vore någon annanstans än med er. Jag tror inte ni förstår hur betydelsefulla just dessa egenskaper hos varenda en av er är för mig.

Imorgon vill jag bara vara där på mattan med er mest hela dagen om jag får, annars räcker det med de 2,30 min vi har fått tilldelade oss, för det kommer vara en evighet av kärlek och minnen för mig.


Det får låta hur klyschigt som helst, men det är verkligen så jag känner och inget annat. Ni är verkligen bäst. Ni är verkligen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0