Put on a SHOW

Som diskuterat på Fabest-träning idag (som förövrigt rockade min värld). Det är nära nu tjejer, ett år av nötande och köttande. Mycket att göra sedan SM, på alla sätt och vis. Det har varit mycket att tänka på för många, men vi har tagit oss igenom ALLT tillsammans. Det har vi verkligen, ringen 2 lax 10! 

Efter att ha fått kolla på lite live-cheer igår, kände jag den där känslan igen. Den som man har lagt lite på hyllan och glömt av i allt nötande. Det är känslan av att snart, typ jättesnart få visa alla igen. Och då menar jag inte på youtube, som innan DM (haha). Vi ska äntligen få visa alla igen, och det är den bästa känslan. Det bara kryper i hela kroppen. Vem vill inte visa alla nu?! Vem är inte helt trött på att bara hålla det magiska vi delar helt för oss själva?! Vill ni inte bara frälsa alla med vårt program och vårt sätt att leverera NU?!

Jag vill!

Hela kroppen och hjärtat vill!



Jag vill bara visa alla! Och tänk så många som kommer att få se det i helgen! Lyllos dom!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0