I dont think we've been properly introduced






Namn?
Melissa Rostedt


Ålder?
Snart 23 hela år, suck!


År av cheererfarenhet?
10


Position (bas/bak/topp)?
BAK, of course


Min bästa cheerskill (fri tolkning):
Jag är ju elitgymnast i botten, så skulle vilja säga gymnastik, men eftersom jag inte fått volta mer pga en skada jag fick i en dubbelsalto när jag tävlade i truppgymnastik som 10åring, så får jag väl skryta om något annat och jag skulle vilja påstå att jag är en sjuhelvetes bakperson, så stunta är min cheerskill! Jag ser även till att jag syns OCH hörs, vilket är det cheer handlar om till viss del. That's me! Tycker även att min(och Mickas) koreografi i både stunt och vanliga program håller jävligt hög klass. No americanos needed! Hör gärna av er till oss om ni vill se ut som typ Fabest 5ive...! Ja, jag är bra på allt jag håller varmt om hjärtat alltså. Shit Karolina, att du verkligen vågade ge mig en sån här fråga. Could go on for days! Haha... Just fan, kom på ännu en punkt, jag är en grym designer. T-shirts, dräkter, rosetter, bloggar, you name it!

Mitt bästa cheerminne: Wow, där satte du mig på pottan. Att träna mina fina Cougars-flickor 2003-2009, och nu träna världens bästa lag med världens bästa Micka också.
När min själ och mitt hjärta (Fabest 5ive) var första stuntgruppen att kamma hem MVP på ett sjukt bra SM 2008.
Och självklart alla våra underbara resor med älskade laget!
Sist men inte minst, EM 2009. Ni som var där, ni vet! Haha, what happens in nyköping stays in nyköping!


Det ser jag fram emot mest under säsongen 2010:
Att få vara inblandad i fem grymma starter (Jr Nyb, Sr Forts, Ind Sr, GS Sr, Sr Avanc.) och följa upp goda resultat från tävling till tävling. Ser även fram emot att fortsätta upprätthålla standarden på svensk cheerleading.
Men allra mest att få tillhöra det Svenska Landslaget på VM 2010 i Orlando, FL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0