I don't think we've been properly introduced.

Namn: Lollo, Luuls, Luulu, men mitt riktiga namn är Lovisa.
Ålder: 19
År av cheererfarenhet: Började hösten 2004, så är inne på år 6 nu.
Position: Huvudbas!
Min bästa cheerleadingskill: Hmm, skulle väl säga att min bästa skill är att jag kan fånga toppfötter lite hur som helst. Ball up, tic toc etc. Sen är jag ju riktigt grym på att dela med mig...
Mitt bästa cheerminne: Mitt allra, allra bästa är hela vårterminen med Cougars 2007. EM 2009 ligger dock väldigt nära 1a platsen.
Det här ser jag fram emot mest under säsongen 2010: Allt! DM, SM, EM, VM. Umgås med örnarna hela terminen och bara njuta av allt detta vi har. Träna, tävla, hoppa, dansa, sjunga, stunta, volta(?). Alltihopa ser jag fram emot. Det är inget jag inte ser fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0