Örnvingar

Jag finner inga ord som är i närheten av att beskriva det senaste dygnet.
Det som känts som en evighet av kämpan har äntligen lönat sig. Det kom till oss över en pizzaslice vid t-centralen, den magnifika idéen att INTE ge upp.
Se vart det har tagit oss nu?! Don't we love it???

Jag är helt dränerad och det känns som att vi redan rest jorden runt. Men jag måste ändå säga att det inte finns någon annan jag hade spenderat detta helvetesdygn med! Jag beundrar er alla för er kämparglöd på våra äventyr mellan airline-diskarna och telefonköerna. Ni gav aldrig upp. Och det fick mig att aldrig vilja åka ifrån er.

Nu är det bara att pusta och vila ut, för imorgon smäller det. På riktigt också!
Ja, som sagt, det går inte ens att förklara vad vi just gått igenom. Bara vi och arlanda som vet.
Men låt oss glömma det nu och bara njuuuuuta!

Tack för en redan helt underbar resa älskade örnar! Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar

2010-04-22 @ 21:09:25
Postat av: Anonym

vill nästan ta bort de här inlägget...

2010-04-24 @ 15:14:29
Postat av: Mindy

/ Mindy

2010-04-24 @ 15:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0