Om mig

Jag började min cheertid hos Black Attack (som nu mera går under namnet Arlanda Jets), vilket år det var kommer jag inte ihåg ;P 2004 tror jag att det var. Under det året han jag även med Stockholm cheerleaders där vi stod på DIFs handbolls matcher :P
2005 skickade jag ett mail till Karolina <3 om att jag var intresserad av att börja i Power, blev hänvisad till Mickaela och Falcons SrB, där jag fick lära mig vad riktig cheerleading var ;P Efter några DM och RM blev vi Allstars och hade även Melissa som tränare. Året med Allstars var nog de bästa cheeråret tills jag började i Eagels. Bästa minnet då var när vi vann MVP.
Sommaren 2010 sökte jag till Eagels och kom in som reserv men fick tillslut en ordinarie plats. Efter en långdragen släng av lunginflamation trode jag att jag aldrig skulle få uppleva det första tävlingsåret med Eagels, men det fick jag!
VM resan och Bronset är nog det bästa minnet någonsin men även SM 2011 väger tungt.

I år kan jag inte vänta på att campet ska börja och vi får vårat nya program. Se vilka höjder vi kan nå i år med det fantastiska lag vi har fått! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte thing, johanna & resten av diamonds tjejerna också skriva? :D

2011-09-09 @ 23:16:02
Postat av: Kerstin

En liten rättning. Vi var några som slutade i Black attack och startade Arlanda Jets. Black attack och arlanda jets är/var alltså inte samma lag ;)

Tycker det är enormt kul att du har kommit så långt med cheerleadingen och önskar dig massa lycka till säsongen 2011/2012 :)

2011-09-10 @ 12:46:46
Postat av: Sara

Tack Kerstin för rättningen! Var lite osäker där på hur det låg till ;)

Tack!

2011-09-10 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0