Om mig

Jaha..då tänkte jag förgylla denna blogg med några meningar om mig. Som alla har längtat! ;)  Jag har skuttat runt på cherleadingmattan sedan slutet av 2007 då jag började i Hce´s senior B-lag och har sedan dess tävlat lite huller om buller både i nybörjare-, fortsättning- och avancerad- klasserna. Förra året började jag dock i Eagles och jag vill passa på att tacka fina laget för hur sjukt bra välkomnad och accepterad ni fick en nykläckt örn att känna sig.  Eagles har inte bara gett mig några extra muskler efter Jillian-styrkan... några riktigt fina minnen har jag fått med mig oxå. Att sitta på läktarn borta i USA och bara helt oväntat höra Team Sweden ropas upp eller känslan efter pyrren på SM...oslagbart!

 

Annars är väl jag, som alla andra, sådär sjukligt taggad på den här säsongen. Ge mig camp, nya programmet och nya dansen nu så att jag kan hoppa runt och stänka svett på alla omkring mig. Ska man skriva något mål oxå så får väl det bli att (som alltid) försöka att inte se ut som en ihopfällbar falukorv i mina flickisar. Fniss!

/ Linda Svettnisse Genborg

 

 


Kommentarer
Postat av: Coach K

Bästa Linda!

2011-09-08 @ 16:07:03
Postat av: Mindy

bäästa!!

2011-09-08 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0