Nu taggar vi!

Då var det min tur att debutera på bloggen. Var hos sjukgymnasten i torsdags och fick lite nya övningar att köra. Frågade också om jag får börja bygga snart, men fick svaret att jag bör vänta ett tag till. Fick även reda på att jag behöver ha ortosen i sex veckor till. Kan bara säga en sak... nedräkningen har börjat!

(För er som sitter som frågetecken kan jag berätta att jag skadade knät när jag skulle köra en gymnastiklänga i början av sommaren. Resultatet blev att bakre korsbandet gick av, sidoligament, menisker och två muskler skadades. På grund av detta har jag nu benet i en ortos som håller det på plats medan det läker.)

Men nu till något mycket roligare. Inför träningen imorrn har jag bara en sak att säga, eller skrika ut, vilket jag gjort de senaste dagarna på ekonomernas nollning här i Uppsala.

Nu taggar vi, nu taggar vi,
nu, nu, nu taggar vi,
kom igen då, kom igen då,
kom igen, kom igen, kom igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0