EM!... Eller?

Jag drömde om oss inatt. Men det var inte en sån där mysig dröm som det brukar vara och inte heller en sån där dröm vi till och med levde i hela förra säsongen. Utan i väntan på campet så var det EM (alltså nu). Vi tyckte det var konstigt att det var EM innan DM, SM och jaa allting. Vi blev informerade att vi kvalade från förra årets resultat (även fast vi redan tävlat 2010's EM, men det tänkte vi ju inte på). Ju längre tiden gick desto mer undrade vi om vi inte ska ha något program? Och Fabest då, MIRRE ÄR JU I ASIEN! Kaos utbröt, Karro & Lotta försökte sätta ihop nåt program, folk låtsades som att det inte spelade så stor roll med EM ändå och alla försökte komma på om alla motståndarlag hunnit haft camp och fått sina program. Sen visade det sig att "Nej ni ska inte tävla nu utan om några månader". Helt plötsligt var jag på Universal på väg till Harry Potter.

Tur att det är camp snart då så vi slipper sånt där. Vi kör på samma väg detta år också, kära ni, det var ju nästan helt overkligt hur lätt och bra allting gick. Oförglömligt också. Fan vad jag älskar er nya och fan vad jag älsksaknar alla gamla.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan ni bara komma hit allihopa! Sa jag kan fa en bamsekram, saknar er mega mycket! Imorgon ska jag surfa far se hur det gar... Om man har kvar balanssinnet.

2010-10-10 @ 11:57:23
URL: http://asienpinnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0