Wednesday and still going strong

Jag känner att allt jag skriver bara är en upprepning av något som tidigare sagts men jag skiter i det.

Bästa fantastiska älskade laget. En onsdagsträning som hette duga. Precis som Melissa sa är det skönt att äntligen få slappna av och kunna, få tänka på vilken utstrålning man ska ha i just det här momentet och hur det perfekta hoppet ser ut istället för att nöta en vecka innan tävling. Det är nu allt ska sitta och tänk vad skönt att det gör det. Inga lucky shots här inte. Gör vi som igår kommer vi att skriva historia.

Jag brukar alltid förespråka att det inte finns något "jag" i "lag" men jag tänker bortse från det begreppet just nu och ge bort lite guldstjärnor till några individer:

Madde: Du hörde ju vad coaches sa om att vara tight. Du förvånar mig varje träning. Jag är din idol.
Ida: Vilka fantastiska saker du drog till med idag. (Det är som jag säger: det du gör, peppar mig genom hela programmet!)
Mickan: Som oavsett vad som händer (även om det sällan händer något) gör allt helt rätt.
Mig själv: För voltsekvensen.
Sofie: För din volt utan tumme.

Sedan utdelar jag lite pepp till:

Frida: You know you can do it, we now you can do it, so let's do it!
Lisa, Mary, Mindy och Mel: Ät hundra apelsiner och drick tusen liter vatten så ni kan få bli 100 % friska
Laget: Jag säger bara FREDAG. Fredag som i bästa dagen på veckan. Ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Coach K

Tess jag älskar att du utnämner dig själv till Maddes idol. Haha.



Resten av inlägget: bang on target! Eagles, I love.

2010-03-18 @ 08:21:20
URL: http://karoliiinas.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack therese! laddar om till fredag

2010-03-18 @ 12:37:40
URL: http://misssweden.tk
Postat av: Therese

VARFÖR KAN JAG ALDRIG SKRIVA ETT INLÄGG UTAN ATT DU RÄTTAR MIG KAROLINA?!



MADDE, du är min idol. Jag är inte din. Eller?? hundögon

2010-03-18 @ 16:54:44
Postat av: Sarah

Hahahh jag behöver inte äta mycket c vitamin o bli frisk eller?;) har faktiskt käkat en överdos av cvitamin brustabletter idag. slutade när mina klasskompisar sa att kan få diaree :S hehe!

2010-03-18 @ 20:32:00
URL: http://hejsarah.devote.se
Postat av: Madde

Ja men varför inte? Vi kör på det, jag är din idol och du är min idol ;)

2010-03-18 @ 22:04:36
URL: http://mebss.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tänker också ge en guldstjärna till mig själv för att jag körde min rondat flickis varje gång trots "hjärnskada";-) Utförandet är dock INTE inräknat i guldstjärnan ;-P

2010-03-18 @ 22:53:05
URL: http://metrobloggen.se/linab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0