No I in team

Fina ni. Jag vet att there's no I in team men ville bara säga det här. Sorry att jag var typ den enda anledningen till att allt inte kunde se helt överperfekt ut *skäms*. Har redan skällt ut mig själv så gör gärna inte det, haha. För alla ni andra gör ju ett sådant grymt jobb. Men ni ska veta att mig kan ni lita på ändå. Tänker aldrig känna som att jag sviker laget nåt mer. Iiiiinte kul *WoW-Jocke*. Puss på er.

OCH. Bara jag & Cleo som käände tävlingen när vi körde second time idag? Önskar att DM bara kunde komma nu, inte bara för att då kan vi visa vilka vi är utan också för att sen är det typ ingen tid alls kvar tills vi får åka på semester. Eller ja, vi slänger in en VM-tävling också bara för att.

Vill gärna ha tisdag nu. Förresten, nån som kollade upp månadshyran i Svb? Jag funderar på att flytta jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0