I dont think we've been properly introduced

 

  • Namn? Sara, Miras, Mirre, SS (SaltosSara)
  • Ålder? Typ 20, augusti ligger runt hörnet.
  • År av cheererfarenhet? Snackar vi cheer eller cheerdans? Cheer är nog från 2004- 7 år
  • Position (bas/bak/topp)? Bas ftw
  • Min bästa cheerskill (fri tolkning): Mina omedvetna? Baskets och att få hjärnsläpp i voltlängor.
  • Mitt bästa cheerminne: Try outen till Eagles var ju inte helt fel. Kändes som att man var en oupptäckt fyraåring som hade Carolas röst, fyraåringen hade för övrigt ingen aning om att hon hade Carolas röst. Hon fick därför komma till världens bästa familj. EM 2009 är man ju dum om man inte nämner. 
  • Det ser jag fram emot mest under säsongen 2010: Allt som har med Örnar att göra, jakt, byte, svett och glädje. Jag ska fånga varena sekund.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0