Hemma.

Jag tänkte på det där med att hamna rätt, som Sarah skrev. Kolla vår laguppställning. I Eagles 09/10 är det inte majoritet som alltid varit PCD:are (även om många har varit det så länge att jag hade problem med att sammanställa listan). Det gör er förstås inte till mindre örnar för det - ni har bara hittat hem.

Melissa
Tess
Marielle
Lisa
Nilda
Luuls
Cleo
Mick

Sarah - Jordbro Allstars & Dynamites
Sara - Twisters & Cheer X-treme
Frida - HCE
Lina - Dynamites & HCE
Jojo - HCE
Sudd - Jordbro Allstars
Ida - GCO
Hanna - HCE
Cillo - Twisters & Cheer X-treme
Soff - Cheer X-treme
Dessi - HCE
Flisan - HCE
Mindy - HCE
Madelen - HCE

(Har jag hittat på att laget hette Cheer X-treme? Det kändes bekant på något vis...)

Kommentarer
Postat av: Melissa

Lollo gick faktiskt på INNEBANDY innan! hahaha

2010-02-04 @ 15:42:51
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Coach K

Ja, nu kände jag väl kanske inte att jag kunde inkludera ALLA sporter... haha.

2010-02-04 @ 15:44:23
Postat av: Lollo

Hörru! Om vi ska säga alla sporter, har jag faktiskt gått på innebandy, fotboll, ridning, ishockey, handboll, dans och, se och häpna, gymnastik. Den duuuu :)

2010-02-04 @ 17:19:22
URL: http://luuls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0