Där hade man ju ställt upp

Men jag säger såhär, varför bara ha en lagkväll när man kan ha två? Jag röstar på 6/3 OCH helgen efter, så kan alla komma på 6:e som kan men lixom det är inget måste, bara jävligt trevligt. Det är ju ändå Mars då och det är ju taggmånad som alla vet... Någon som är med mig?

Jag och Melissa satt och tittade på hotellet som vi trodde vi skulle bo på, ja det verkade nämligen för bra för att vara sant så vi var inte säkra. Hur som helst, det var det dummaste man kunnat göra såhär ca 8 veckor innan avfärd. ALLTSÅ HUR MYCKET LÄNGTAR MAN INTE?

Gucci eller prada, det är frågan.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Två lagkvällar, I like!

2010-02-26 @ 15:02:26
URL: http://luuls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0