Tack!

Det var många "första gången" detta år.
Det var första gången jag var helt ensam som tränare.
Det var första gången vi var över 30 stycken i laget.
Det var första gången (på väldigt länge) som vi inte hade Peter hos oss i höstas.

Och trots att året ibland har varit turbulent, och utsatt oss för prövningar, så är jag så tacksam för vad det har fört med sig - och för att jag har haft er att dela det med.

Att jag fått ytterligare ett DM- och SM-guld, och dessutom ett EM-silver (!), värderar jag högt. Men det är alla skratt, resor och upplevelser jag lägger närmast hjärtat och det är dem - och Eagles 11/12 som lag - som jag kommer minnas när jag tänker tillbaka på den här säsongen. Det är ni som får mitt hjärta att le.

Tack för det här året.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det ditt sista år som coach?? :O

2012-07-09 @ 21:31:38
Postat av: Mick

<3

2012-07-13 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0