Camp 1, 2, 3, going on 4!



Kommentarer
Postat av: idun

hej eagles!!

jag har en liten fråga.Vart har ni köpt era skor och isåfall vad kostar dom?vad finns dom i för storlekar?

tack på förhand! ny är grymmmmmmt bra! :D

2010-10-17 @ 11:10:44
Postat av: Coach K

Idun: Alla i Eagles har olika skor, efter tycke och smak. :)



Tjejer, någon som vill dela med sig av sin sort?

2010-10-28 @ 08:41:19
Postat av: idun

Jag är topp och voltar och ska börja lära mig många fler osv...Så det skulle vara bra och veta vilka skor som skulle vara bra då?

:)

För just nu så har jag reeboks,och dom är ganska förstora för mig och det finns inte mindre och jag inte inte göra så mycket när dom är förstora,så jag skulle vilja ha ett par lätt och mjuka skor som man han böja på fötterna på väldigt mycket men ändå ska dom vara hårda när man bygger,hmm? :)

2010-10-29 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0