3 punkter och en instickare <3

Hej mina finaste tjejer! Vill bara skicka in en pepparshott till er eftersom det är SISTA träningen innan avfärd! Jag vet att om det är några som kan göra det här så är det Eagles.

Bästa örnar, ni är värda allt och lite till. Med jordens grymmaste lag och bästa tränare så kan det ju bara sluta på ett sätt. NI är bäst, det vet ni och alla andra, det är bevisat på en tävling i år, varför sluta nu? Rocka 14x14 mattan brudar!!!

Jag lovar att skrika mig hes på läktaren på worlds, jag får rysningar av bara tanken att de ropar upp Team Sweden. Mitt hjärta finns hos er, och jag älskar er alla örnkloar!

Och just det.. Syns på planet imorn då ;)!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanna lägg av med såna inlägg! <3<3

2010-04-20 @ 11:12:56
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0