Jag'rå...

Haha, okej stalker people, your wish is my command! Jag har ju faktiskt presenterat mig en gång förut, HÄR. Men för att komplettera då...
 
(Jag, tredje från höger längst bak. Min första dräkt. Eller ja, vi tävlade utan västen 94. Såhär såg vi ut 95. Pomsen använde vi senast på EM i år!)
 
- Igår pratade jag, och några av tjejerna jag hade i min bil från träningen, om att jag hade börjat på cheer innan de ens va påtänkta. Jag vet inte om det är fantastiskt eller skrämmande.
- Jag var själv med och tävlade i det första VM i cheer som anordnades. Det var 2001 i Tokyo. Såhär kan det ha sett ut då... (jag är längst ut till höger).
 
 
- På EM 1999 i Berlin skulle jag bära den svenska fanan men jag fick stå i timmar "bakom kulisserna" och vänta, eftersom det var försenat. Efter ett bra tag visade det sig att det berodde på att de tyska lagen strejkade. De hade ett annat regelverk och gjorde olagliga saker och vägrade ändra sina program. Det slutade med att de tyska lag som berördes drog sig ur. När de hade EM på hemmaplan... Vi (Sharks) vann det EM:et.
 
 
- På EM 2000 i Ljubljana fick jag ryck och gjorde ett "individuellt program" inne i uppvärmningshallen. Låt mig påpeka att det inte var helt seriöst... Eller alls seriöst. Little did I know att alla hade stannat upp och tittat på mig. De trodde jag skulle tävla på riktigt...
- År 2002 va första gången jag tog Eagles till USA (tror jag?!). Då var de juniorer och slutade på 6:e plats om jag inte är helt ute och cyklar. Vi var helt chockade över den grymma placeringen.
 
Jag kan som sagt hålla på för evigt. Men vi lämnar det nog så för stunden. Det här är ju min gamla cheer-karriär. Nu är jag helt och fullt och 100% coach och älskar det. Säsongen 12/13 blir något utöver det vanliga.
 
Who's next..?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Älskar bilderna, särskilt nr 2.

2012-10-18 @ 10:25:59
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Stalker'N

Fantastisk läsning! Du är som ett stycke levande svensk cheerhistoria :D

2012-10-20 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0