Hey hey!

Nehepp, det blir väl jag som får presentera mig själv eftersom ingen verkar vilja efter Sofias magnifika inlägg. Linda heter jag och är en go och glad sidobas i mina bästa år (23). Jag började på cheer 2007 eller 2008 i HCE, men har sedan säsongen 10/11 haft äran och glädjen att stå på mattan tillsammans med örnfamiljen <3. Min favoritdel inom cheerleading är dans, jag langar de fulaste flickisarna i stan och förbrukar 965 rullar sporttejp i veckan.  Dessutom är jag den största svettnissen någonsin och har såna där hårspännen för barn i håret då jag hatar hårnålar. Utöver träning gillar jag att ta långa romantiska höstpromenader i månljusets dunkel. Next?? ;)
  

Kommentarer
Postat av: Coach K

Haha Linda!

2012-10-25 @ 11:43:25
Postat av: Ida

Åh Linda du får väl alla hjärtan att le!

2012-10-25 @ 14:54:25
Postat av: Sofia

Linda, du är min idol. Du är så rolig!

2012-10-25 @ 21:17:55
Postat av: Anonym

Jag undrar en grej.. De flesta lag libbar ju på höger ben, varför gör inte ni det? Är det ett aktivt beslut eller är det bara av vana som ni libbar på vänster ben? :) Finns det några pros and cons?

2012-10-25 @ 23:28:48
Postat av: Coach K

Anonym: Det finns säkert för- och nackdelar med båda benen men just nu kör vi på "gammal vana". Det funkar ju bra för oss. ;) I de tic toc-tider som råder nu dock, så krävs det ju att man kan stå/dra tricks på benen.

2012-10-26 @ 14:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0