Fler svar.


1. Det bästa med att vara tränare är att jag får 31 småsystrar - en helt ny familj. Och att jag får dela min passion med jämlikar.
2. Det där kan ha varit den svåraste frågan nånsin! Jag vet ärligt talat inte. VM 2011 betydde världen för mig, eftersom vi året innan inte kunde komma iväg (pga askmolnet). Så att få åka dit va stort och att dessutom ta brons var enormt! EM 2010 är också en kär tävling för mig. Resan va kul, lagsammanhållningen fantastisk och bronset en bonus. Sen betyder även årets SM-vinst mycket för mig. Vi har kämpat hårt i år och konkurrensen var otrolig. Så SM 2012 är en resa jag aldrig glömmer heller.
Men sen finns det ungefär 1 miljon andra minnen jag kan räkna upp också... Melodifestivalen 2006, Idrottsgalan 2012, Allsång på Skansen 2008... träningar där jag skrattat tills jag gråtit och resor som är oförglömliga.


Jag skulle vilja säga att jag drar hela lasset själv. Just att passa på gymnastik får jag ju hjälp med, där passar alla tjejer på varandra, men allt annat gör jag. Vi har nog inte röstat fram en captain på många år (tack för påminnelsen!) men Mikaela och Melissa hjälper mig att hålla i träningar om det är någon gång jag inte är där.
Jag trodde 31 tjejer skulle vara en "piece of cake" men det har varit ett tufft åt att ensam ansvara för så många. Och inte med det sagt att folk inte sköter sig, utan bara antalet är en påfrestning i sig. I'm no super woman. ;)



Jag har många solstrålar men jag måste ändå säga Linda. Den tjejen har inte ett ont ben i kroppen och hon kan inte öppna munnen utan att man skrattar.

Fortsättning följer!



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh..fin du e Coach!! <3 =D

2012-06-03 @ 20:46:28
Postat av: Nicole

Du är visst en super woman! <3

2012-06-03 @ 21:20:46
URL: http://nikkaan.blogg.se/
Postat av: Cheersyrran

Åh en sann glädjespridare, det är min syrra det <3

2012-06-05 @ 21:11:06
URL: http://blogg.passagen.se/catrin-tin
Postat av: Martina

Om du menar Linda Genborg kan jag inte annat än hålla med. Hon är en grymt fin människa och när jag tränade med henne i cheer elite så var hon en av de roligaste människorna jag visste. Hon är grym! :)

2012-06-25 @ 06:58:09
URL: http://martinaelizabeth.myshowroom.se
Postat av: Linda

Oj..tack Martina. =D

2012-07-17 @ 11:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0