Om mig - Nadia

Ok, här kommer lite info om mig!
Jag började på cheerleading 2007 efter att jag följt med en kompis som var intresserad av att prova på det. Då började jag i USC TomCats och har gått där först i senior nybörjare (SrB) och sen i senior fortsättning fram till vt'11. Högsta placering i tävling är RM brons i nybörjare 2009.
Nu bor jag i en trea i Uppsala tillsammans med min bror och katt men pendlar till Haninge tre dagar i veckan. När jag inte tränar så jobbar eller pluggar jag.
Mina mål för året är att bli ordinarie i laget, lära mig salto, rondat salto, skruva och så vidare och så vidare. Min bästa upplevelse inom cheerleading (förutom att komma in i Eagles) var nog i somras när jag gjorde min första rondat salto utan pass. Jag trodde nästan att jag skulle dö men jag kom runt och överlevde. Sen stod jag och skakade i en kvart och ville bara göra om det. Mina förväntningar för året är höga och jag ser verkligen fram emot att få tävla med Eagles, att få tävla SM och VM, att åka till USA och att bara få vara en del av örnfamiljen. Det var väl allt om mig. Who's next?
den här bjuder jag på. obs! den är jättegammal!
(Den bjuder jag på)
tränar på dans

Kommentarer
Postat av: Coach K

FANTASTISK scorp Nadia! :)

2011-09-06 @ 16:09:25
URL: http://nationalchamps.blogg.se/
Postat av: Nadia

Tack! Jag är riktigt stolt över den. När ska jag bli topp i Eagles då?

2011-09-06 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0