The love of my life.

Jag blir helt amazed av oss. Av allt vi klarar och av hur mycket vi kämpar som ett lag när vi inte ens varit ett lag i en månad. Det här är början på något riktigt bra!!

Vad är min story då? Började som helt ny i Cougars (junior A) hösten 2004 och tränade/tävlade där fram till sommaren 2007 då jag blev för gammal och sökte till Eagles. Kom in, jag kommer fortfarande ihåg vad som stod i mitt mejl: "Såklart att du ska gå i Eagles, syns på tisdag! :)". Inte visste jag då vad jag skulle få uppleva med detta fantastiska lag. Vann SM guld nere i Borås 2008, mitt första, och dom har inte slutat rulla in. 4 styckna har jag nu och ibland kan jag inte riktigt fatta det. Och i april så vann vi den största medaljen av dom alla. En VM medalj. En medalj som var så fantastiskt och underbart oväntat så mitt hjärta bara spricker av lycka när jag tänker på det. Det här blir mitt femte år i detta fantastiska lag och jag är så lycklig att mitt liv tog mig den vägen som ledde mig till cheerleading och Eagles. Så redo för att visa Sverige ett nytt Eagles - lite större och mycket bättre! Och visa alla ännu en gång att vi hör hemma i världstoppen!

Och vad är oddsen att denna låt blir shufflad fram på min playlist när jag skriver detta?


Kommentarer
Postat av: Mimiboy

du glömde ju nämna att du gått på innebandy innan!! :)

2011-09-07 @ 10:52:20
Postat av: Nadia

<3 ! Eagles '11/12

2011-09-07 @ 10:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0