Om mig!

Okej Nadia, du ska få lära känna mig! Mina cheererfarenheter är många. Så tänkte att upplevelser går lite hand i hand med det där (kanske är samma sak?) haha, nu förvirrade jag mig själv. I alla fall. Mina individuella bästa upplevelser inom Eagles var när jag började öva på salto. Övade övade övade och till slut när våran Peter gav mig ett datum att göra en stilla salto själv på hösten - och jag gjorde det! Jag satte den också första gången. Sen såklart så finns det alltid dagar när inget funkar. Är sjukt glad att jag vågat det och har ju lärt mig hur mycket som helst med mig själv tack vare det. Sen är ju alla gånger i Brandon camp jävligt högt värderat för man är bara helt i wow-mode hela tiden och tagget man får där är lite galet. Fast mest klockrena upplevelsen rent resultatmässigt (förutom alla SM, dom är ju rätt klockers) var ju VM där vi kom trea. Jag trodde jag skulle dö. Och jag var så stolt att jag trots min jäkla knäskada fick ta del av 2011 i alla fall. Och btw, ett SM som betydde mer än nåt annat är 2010.

Mina förväntningar för i år är att alla kommer utvecklas och att vi nästa år kommer chocka inte bara Sverige utan hela Norden och vadfan, hela världen! För nu är ju förutsättningarna så sjuka att vi nog kommer kunna höja nivån en gång för alla. Och mitt personliga mål är att kunna vara med 100% fort som attan. Vill också slänga runt på mig själv, hoppa och slänga runt på alla andra. Det sistnämnda sker inom kort så amen för det. Det var allt om mig, puuuuss!

Kommentarer
Postat av: Coach K

Fint Mindy!

2011-09-05 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0