Om mig ocksåå!

0708 var mitt första år och då gick jag i Dynamite Devils (junior nybörjare). Där gick jag också 0809! Året efter så började jag i Dynamite Diamonds (junior avancerad) och det var mitt sista år som junior och bas. Förra året började jag i Dynamite Dolphins (senior fortsättning) och blev helt plötsligt topp. I maj nångång så tipsade Ida-Maria mig om att söka till Eagles. Först skrattade jag bara bort det men sen började jag hetsa om det till Ida vaaarje dag. Det slutade med att vi tog tåget till Haninge den 5 Juli och det ångrar jag inte en millisekund! Det här året kommer bli såå bra, jag bara känner på mig det, magkänslan you know! :)
Juste ja, alla gamla örnar är bäst som får oss nya att trivas så snabbt!

Och jag säger som Linda, jag vill också ha program nu! Weheeey! 
/Nikkan

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar att jag är så vettig! Höhö.

2011-09-08 @ 23:24:33
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0