10 000 kronors-frågan: Hur Eagles tar in folk.

Den här frågan kräver uppenbarligen ett eget inlägg. Resten av frågorna får snart svar.

Såhär går det till när Eagles tar in folk, inför en ny säsong:
1) Någon anmäler sitt intresse för laget (antingen genom en vän, förälder eller direkt till mig).
2) Läste ni punkt 1?
3) Är ni säkra på att ni läste punkt 1?
4) När någon anmält sitt intresse kontaktas den personen - om det känns som en seriös förfrågan.
5) Vi värvar/rekryterar eller tvingar (vem fasen tvingar?!) inte någon. Och vi kontaktar aldrig någon, innan de själva visat intresse. Att ta in någon till laget, som inte vill vara där, är som att skjuta sig själv i foten. Ett lag vinner INGENTING på att ta in folk, som hellre vill vara någon annanstans. Och tro mig - jag har aldrig behövt tvinga in nån i Eagles...
6) Har personen inte möjlighet att närvara vid en tryout kan den ansöka genom att berätta om sina erfarenheter samt skicka video.
7) Personer som inte närvarat vid en tryout har alltså lika stor chans att komma in, som de som gör det. Att lyckas pricka in ett-två datum under sommarlovet är inte alltid lätt och vi vill givetvis ge alla som vill söka, en chans.
8) När alla intresseanmälningar kommit in, ses de över och sen tas laget ut.

Något folk bör veta är att: Jag bara tar in folk i Eagles som vill vara där. Jag tar inte in någon "bara för att den vill vinna" eller "bara för att den vill gå i ett avancerat lag men får plats någon annanstans" eller "för att ett VM vore coolt". Jag tror på att vilja och engagemang är det som gör Eagles så framgångsrika.

Frågor på det?

Kommentarer
Postat av: alex

så jävla rätt skrivet karro. aaah längtar tills man får se eagles iår <3

2011-07-28 @ 16:41:33
Postat av: Carolina

Ska bli jätte kul att se er kommande säsong :-)

2011-08-13 @ 22:31:52
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är alltid så kaxiga..

2011-08-14 @ 21:27:10
Postat av: Coach K

Carolina: Tack! Er med! Är du kvar i GCO?



Anonym: Jasså?

2011-08-17 @ 15:20:41
URL: http://nationalchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0