Endless

Ja det blev väl fan en jävla cirkeltävling för min del idag. Såhär på natten känner man ju alla ställen man tog emot andra och sig själv på. Mindre skönt. Hur många ben bröt jag inte idag? Eller frågan är snarare hur mycket hud brände jag inte bort? Haha, är hur ful som helst nu. Men som jag säger i min egna blogg; Jag gör det med glädje för er. Ni är som en kärlekshistoria utan det där uppbrottet, den andra kvinnan och försoningen i happily-ever-after-slutet. Vi är den renaste av kärlek, vit som snö hela vägen. 

Redan idag ses vi ju (eftersom jag räknar efter midnatt, blir kortare då).

Glöm inte att våran Peter fyllde år igår också. Önskar att han var här med oss nu!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha älskar när han står sådär. Man fattar att "okej nu kommer det något galet!"

2010-03-03 @ 10:01:19
URL: http://mirasass.blogg.se/
Postat av: Melissa

Men hallå?! Klart träningen gick helt överbra när det var cheergudens födelsedag! Jag ser värsta sambandet. Det är som julafton för kristna! Jesu födelse eller ah, nåt sånt.. haha..



Sen är ju vi jäääävligt bra OCKSÅ!

2010-03-03 @ 14:01:19
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0