Onsdagsträning check!

Nu är jag ju inte en hajfena på att lägga ut saker från telefonen till datorn.. Så ni som har filmen (coach K och L, Dessan eller Cillo) kan ju lägga ut den.. Vi hade i alla fall onsdagsträning idag, någon som missat? Synd för er.. Vi körde i alla fall på som vanligt.. En tvåmanna lite lätt sådär, första försöket och grejer.. Har hört att om man går i Eagles blir man grym.. Juaa ni kan ju kolla på videon som kommer upp, (eller hur kommer den upp?) vi var ju rätt säkra på våran sak..

Imorgon vankas det try out, och det ska bli så otroligt kul att få se alla som ska söka till Power i år.. Jag är helt extas inför nästa tävlingsår.. För ni har väl inte missat? Yes mina älsklingar.. Jag blir kvar i stockholm åtminstone ett år till.. Ni har fått mig att älska stockholm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0