Nedräkning

Nu kan man räkna ner timmarna till när vi ses på arlanda imorrn bitti. Ni vet hur mycket jag längtat efter att få åka flygplan med er och få göra vår första resa på året. Den första och den sista. Jag anar inget askmoln nu iaf. Känns stabilt. Det var helt stört hur snabbt vår sista träning gick, fattade ni att det var den sista träningen på året? Jag gjorde inte det. Vi hade inte kunnat göra den bättre. Jag känner lugnet före stormen igen! Jag är grymt stolt över oss, nu levererar vi i helgen, ni vet få folk att flyga av stolen och tappa hakan. Vi brukar vara bra på sånt, så vi gör det bara igen. Sista tävlingen, sista gången vi gör programmet. Låt det bli till den bästa.
Nu köttar vi - huvud, axlar, knä och tå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0