I dont think we've been properly introduced

Namn? Hääni, Häänu.. men Hanna funkar :)
Ålder? 19år 7månader och 4dagar
År av cheererfarenhet? 8 mysse härliga år :)
Position (bas/bak/topp)? Bas
Min bästa cheerskill (fri tolkning): Jag är ju inte den som är den.. men kör till :)! Att jag kan växla mellan topp bas och bakperson är nog min starkaste sida inom cheer. Efter DM i år har jag tävlat som allting och förutom "bastoppbakskillsen" så är hoppa inte så pjåkigt heller. Jag älskar verkligen alla momenten och det är ju en fördel, hoppa, volta, dansa, och stunta jag blir lika glad i själen av allihopa! Det här med volter, har jag bestämt mig för något så ger jag mig aldrig. Önskar att vi hade film på alla försöken till en stillasalto, pang pang och återigen pang, men när det sedan sitter i sömnen då är det värt varenda fall!
Mitt bästa cheerminne: Oj.. Under 8år hinner man få många minnen, och alla dessa kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat. Men SM-08- älskade pyramiden (se bild), det var de lyckligaste 5sekundrarna i mitt liv. Och sedan ett SM-GULD på det! Det är ren kärlek! USA-08 är något jag heller aldrig kommer att glömma.
■ Det ser jag fram emot mest under säsongen 2010: Att få vårat DM-guld, samt MVP! Sedan ser jag fram emot att fortsätta flyga med örnarna även om det är på distans! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0