Que pasa chicas

Hola Chicas y coaches!

Hoppas att allt ar bra med alla :)

Har forsoker man fa sa mycket info som mojligt fran alla er ornar och ibland hander det att man har turen och haffar nagra pa msn :) Sa lite info far man ju allt, vilket ar trevlig. Maste beratta att det ar helt sjukt hur fort allt har gatt, jag har alltsa varit har i Chile i 2 manader och har HELA 25 dagar kvar. Hajar ni, 25 fucking dagar sen ar jag tillbaka i det kalla landet dar alla ORNAR vantar pa mig men oppna vingar(vilket jag hoppas HAHA) :). Kanns jatte konstigt att inte ha tranat pa sa lang tid men jag istaller bara chillat och njutit av varmen(och tankt pa ER SA KLART). Vet att jag ar samst pa att skriva men det jag vill komma fram till ar att jag saknar er alla sjukt mycket. Trodde aldrig att jag skulle klara av detta men an sa lange sa rullar allt pa vilket det gor for er oxa har jag hort :) Det gar inte an dag utan att jag tanker pa er men tanker extra mycket pa er pa, tisd, onsd, fred och sond.
Jag ar sa sjukt taggad info DM och vet att ni ocksa ar det, visst chicas? :)


Dagen bild..och jag(Nildita) sager HEEEEEEEEEEEEJ PA ER :)



I miss u..



Kommentarer
Postat av: Sarah

Skicka hit lite värme taack :)

<3

2010-02-12 @ 08:42:03
URL: http://hejsarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0