I don't think we've been properly introduced.


Namn:

Mindy, Mimi, Mimiboy.
Ålder: Too old för den här sporten känns det ibland (hihi), 19-fyller-20 år. 
År av cheererfarenhet: Hösten 2001, såååå... 8-9 år. 
Position: Allt möjligt kan jag vara! Ingen missade väl min bild? Men en nöjd Mindy kan man hitta bakom eller framför ett bygge.
Min bästa cheerskill: Tycker väl att jag är helt okej på att bak'a och fram'a. Har väl vissa stunder när jag kan slå runt en riktigt bra stilla salto också. Och är gryyyym på att landa i hopp. Sen att jag knappt blir nervös och kan kontrollera nerverna på tävling är väl en egenskap många skulle vilja ha ibland.
Mitt bästa cheerminne: Oh lord. Det var första gången som Fabest tog MVP på SM 08 i Borås och när vi i Eagles tog vårat första (men oväntade) EM-brons i Danmark 2007.
Det ser jag mest fram emot under säsongen 2010: Jag ser fram emot att dela allt med alla fantastiska människor i laget, allt från sega onsdagsträningar till att entra förträningshallen på DM. Och att vi äntligen får åka tillsammans till USA igen gör den här säsongen ännu mer älskvärd. Älskade laget on tour ungefär, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0