I dont think we've been properly introduced

Namn? Cleyooo
Ålder? 18 vintrar ;) haha
År av cheererfarenhet? Nästan 6 år, sedan SM 2004.
Position (bas/bak/topp)? Sidobas
Min bästa cheerskill (fri tolkning): Hmm... Jag är nog bäst i laget på att hoppa tror jag... HAHA!
Mitt bästa cheerminne: Det är nog när Therese drog med mig in på skoltoaletten och sa att de behövde en person till när dom skulle tävla SM. Hon frågade om jag ville testa på cheerleading och efter det var jag fast!
Sen är nog alla åren som Junior ett jävla bra minne.. Speciellt 2007 <3
■ Det ser jag fram emot mest under säsongen 2010: Att få spendera alla tävlingar med laget och visa alla vad vi går för. För i år blir det grejer minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0