I don't think we've been properly introduced


Namn: Therese "Tess" "Terror" "Näsan" Häggström
Ålder: 20 år gammal och fortfarande fit to cheer
År av cheererfarenhet: 7 år (tror jag att det är)
Position: What do you want me to be. Huvudbas/Mellantopp om det ska va på det viset.
Min bästa cheerleadingskill: Utöver att aldrig ge upp när det handlar om att savea bygg som är på väg att falla (inte för att vi någonsin faller) så är jag en jävel på att volta. Har någon för övrigt missat att jag kammade hem Sm-silver individuellt i Luleå 2005?
Mitt bästa cheerminne: Luleå 2005 med cougars ligger högt på listan men högre än så ligger EM 2009. Den resan inkluderade evig vänskap, systerskap, hög musik, rondellkörning, fontänbad och enorm kärlek med fantastiska cirkeln. Att det inte blev mer än en 5:e plats hade aldrig något med saken att göra. Vi firade som om tagit guld.
Det här ser jag fram emot mest under säsongen 2010: Ännu fler fantastiska träningar där svetten rinner och örnarna jobbar som 1, DM-ruset, SM-ruset, VM och EM. Bara vi vet vad vi har, bara vi vet vilken styrka vi besitter. Nu är det dags att visa resten av världen hur långt vi har kommit på ett år. Och om vi har kommit såhär långt sedan förra året, där vi vann SM-guld; Vad kommer vi att åstadkomma i år? Mina fantastiska örnar. 21 av mina närmaste vänner. Det blir inte bättre än såhär. Jag avgudar er.


  + Madde såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0