From Stockholm, Sweden. Please welcome the Power Cheer Eagles!

Jag är inte så bra på det här med att blogga på helger, det märks. Skulle titta på Brandon här i bloggen men nej, den fanns inte ens på sidan. Fan tjejer, jag gillare. Jag säger som Hanna GÅÅÅÅÅSHUD. Och fan vad GÅÅÅÅÅSHUD jag ska få när vi är i staterna och presterar som-fa-an-bra! From Stockholm, Sweden. Please welcome the Power Cheer Eagles!
En annan grej.
Okej man tränar i Haninge och bor i Nacka, man åker LÅNGT. Men hur ofta är håret intill pannan (också kallat lugg) fortfarande blött när man kommer hem? (svett, inte regn) Bevisar liiite sådär hur mycket vi kämpade igår och hur högt vi är påväg att flyga nu. I love you!

(Tack för mitt inlägg tidigare, det bästa jag skrivit.)

Jag ser detta framför mig nu.

Sr Black+Eagles= Jävligt sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0