Written in the stars

Okey Eagles satt precis och tänkte på hur mitt år har varit, hur mycket man hinner med på ett år och allt man gjort. Men i slutet kom jag ändå fram till att de minnen som är starkast och bäst från år 2010 är faktiskt dom med er.
Hur vi redan började terminen hösten 2009 och tog oss till idag. Jag kommer ihåg känslan som igår när vi tog emot DM guldet 2010. Då visste vi inte att det här var början på nånting stort. Det var vårat år. Vi kämpade med motgångar och medgångar. Vi stog upp för vårat lag och tog alla priser vi kunde få. Och då skrev eagles återigen historia i svensk cheerleading.

Jag kommer även ihåg det som igår och kommer troligen alltid att göra, känslan av att inte få komma iväg till VM våren 2010. Förkrossande. Vi slungades mellan hopp till förtvivlan på bara några minuter. Vi såg de andra lagen åka medan svenska landslaget fick stå kvar på arlanda. Men på riktigt har jag aldrig kännt någon liknande gemenskap än vad vi hade då.
Vi åkte hem, tröstade oss och gjorde antagligen slut på alla usa pengar ( iaf jag) haha..
Men SM oj oj oj vi kom tillbaka starkare än någonsin och plockade hem SM GULDET. De va lungt, vi visste att ingenting kunde gå fel. Man kännde sig hemma när musiken i fyrishov sattes på och pubilken skrek. Lycka.

Alla minnen med er har vart otroliga men ett av de starkaste minnet med er är EM 2010. Programet gjordes om från SM till EM med mycket slit och kloka hjärnor, Kämparglöd och jakten på prispall och att visa europa vad sverige går för. Vi hade två fantastiska placeringar Fabest på 2a plats och Eagles på 3e.

Em var ändå en sorglig resa för oss då vi visste att många örnar skulle flyga sin egna väg, men dom fick sluta på topp och vi lämnade varandra med som sagt många fina minnen.

Nu har vi gjort plats för de nya örnarna och jag vet att det här kan bli ett lika bra år som förra! Iår har vi återigen ett VM att se fram emot och den här gången ska vi komma iväg. Om knappt en månad  står vi på DM mattan och är redo att visa förväntansfulla människor varför eagles är bäst i sverige. Och sen ska allt bara flyta på. känna lugnet på mattan och all lycka runtomkring.
Jag blir helt exalterad av tanken på allt som vi nu har framför oss!

Kom ihåg vilka vi är, vad vi gör och vad vi heter. Ingenting kan stoppa oss

Gott nytt år Eagles, Ni är helt fantastiska och ni delar mycket glädje i min vardag.

I heart you


Kommentarer
Postat av: Coach K

I <3 you.

2010-12-31 @ 12:51:13
Postat av: Therese

i <3 you också!

2010-12-31 @ 15:22:56
URL: http://theresens.bloggagratis.se
Postat av: Sara

FRIIIIDA!

2011-01-01 @ 14:40:07
URL: http://asienpinnar.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh! <3

2011-01-03 @ 01:00:47
URL: http://metrobloggen.se/linab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0