Svenska mästare tjugohundra elva

Bloggen är kvar ett år till, National Champs 2011. Det är vi de! Hade blivit för jobbigt att byta namn så va lika bra att vinna.

Nej på riktigt nu.. För det första känns det konstigt att inga örnar är här. Och för det andra vill jag säga att ni är otroliga. Fantastiska. Glädjespridare. Inspirerande. Förebilder. Kämpar. tredje bäst i Världen och SVENSKA MÄSTARE!

Jag är så otroligt stolt över att få tillhöra Eagles. Det är ni som gör sporten värd att gå på. Ni är dom som får mig att tänka steget längre, att vilja kämpa när vägen inte leder rätt, att vilja utvecklas för att kunna nå nya höjder. Allt detta ni bringer mig ger mig känslan att aldrig vilja sluta eller ge upp cheerleadingen. Att behöva sitta brevid på de två senaste tävlingar och dom man sett mest framemot har varit otroligt jobbigt. Att inte fått träna med er under de senaste veckorna. Men samtidigt känndes det som jag stog där på mattan med er. Samma lycka att få ta emot medaljer. Och nästan mer lycka att få se vad ni är kapabla till. Hur ni kan göra de ni gör så jävla bra. Ni är så JÄVLA bra!

Har under den senaste månaden som invalid i mitt liv insett hur mycket sporten betyder för mig, Jag har inte förstått innan vilken kraft det ger i livet att få göra de man innerst inne älskar mer än allt. För så är det. Även om man inte alltid insett det..
Hur det än blir för mig och för alla andra nästa år så vet jag att Eagles alltid förblir vinnare, det kan ingen ta ifrån oss. Vi har skrivit historia, i världen och återigen i sverige.

Vill Tacka alla för detta tävlings år, Laget och framför allt Coaches som leder oss genom allt. Som tar Eagles till nya höjder. Som får oss att tro på oss själva och  Som bevisar för cheer sverige att erat lag är svenska mästare år efter år efter år.. Jag vet inte hur ni gör och får ihop allt men ni är otroliga. Och ni måste va stolta.

Föralltid ni, Föralltid EAGLES .. Föralltid Svenska mästare 2011

Kommentarer
Postat av: Coach K

Ingen är stoltare än jag.

2011-05-09 @ 13:55:30
Postat av: Anonym

när har ni tryouts?

2011-05-09 @ 18:31:59
Postat av: Coach K

Tryoutdatum är inte satt men räkna med att det kommer ut här, på hemsidan och på fejsbook när info finns.

2011-05-09 @ 22:42:29
Postat av: Anonym

det hade ju varit trevligare ifall ni kunde vara ödmjuka. tredje bäst ivärlden kan man ju inte säga... på tävlingen kom ni trea. men de finns massvis med bättre lag.

2011-05-10 @ 16:56:14
Postat av: Coach K

Anonym, tack för din fina input. Det var mycket vist uttryckt. Tack för att du besöker vår blogg!

2011-05-10 @ 17:05:03
Postat av: Anonym

Till anonym: Jag går i en helt annan förening än power och därför vill jag försvara dom ifrån ett annat perspektiv. Till VM skickas landslagen ifrån varje land, så jo de är 3:dje bäst i världen när det gäller landslagsnivå.

Jag skulle själv tycka att det var tråkigt om någon klankade ner på mitt lag med en spydig kommentar... :/

2011-05-13 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0