Jag säger det igen...

16 dagar tills vi ställer oss på mattan och visar vårat fina program, för fint är det allt. Jag har nu precis kollat på filmer från träningar och jag vill bara springa ut nu och visa världen vad vi har. För vi har ju så jävla mycket. Fast även om vi har så mycket, så kan man aldrig veta vad som händer på tävlingsdagen. Vi kan aldrig veta hur våra motståndares program är förens tävlingsdagen och därför kan man inte veta. Man kan inte veta att ens program är bäst, så jag säger bara: Vårt program är förjävla fint, och jag har svårt att föreställa mig att det inte är det bästa. Så mycket kan jag säga. För övrigt kan vi inte heller veta om vi har dom svåraste stuntsen, mest avancerade pyramiden, coolaste dansen, bästa hoppen etc.? Men det vi har lärt oss från förra året är att så länge vi lägger vårt blod, vårt svett och våra tårar på mattan den 6 februari och gör det bästa vi kan, så kan man inte gå därifrån något annat än stolt, hur placeringen än är.

Samtidigt är vi är ju ändå en av dom få lagen i Sverige som kan säga fram tills helgen 7-8 maj att vi är bäst.
National Champs, that's STILL us.



Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till, ni är säkert jätte duktiga som alltid!:) ska fabest tävla iår?:)

2011-01-22 @ 01:52:51
Postat av: Anonym

tråkigt att ni inte svara era "fans ":(

2011-01-24 @ 16:42:32
Postat av: Coach K

Ledsen! Vi är inte så jätteaktiva här, som du kanske märker, men vi ska bättre oss. Tack! Och ja, Fabest kör i år.

2011-01-25 @ 14:25:48
URL: http://nationalchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0