Min tur då!

Jag är faktiskt taggad på att äga Kissie så jag tänkte vara duktig och också blogga! De flesta måste tro att det är jätte jobbigt att pendla, inte för att det är sååå långt för mig då men typ Ida som bor i Uppsala, men det är faktiskt jätte kul, för känslan när vi väl är framme i svartbäcken, ja.. den känslan, waahh! Nej men med andra ord så skulle vi kunna åka hur långt som helst för det här! Och idag var föresten Ida-Maria och Melissa elaka mot mig och tänkte trycka in mig i bakluckan på en bil.. Trodde jag skulle dö. (Duuuktig som bloggade, jarrå!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det har typ blivit roligt att pendla, hiho

2011-09-01 @ 00:03:36
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0