Coach K

Mitt i den otroliga hettan på den fantastiska stranden i clearwater för mina tankar mig till en person, hela dagen lång. Det kanske låter konstigt eftersom man borde tänka på sol och bad, men icke. Det går liksom inte att undgå det oerhört stora hjärta denna person besitter. Jag blir alldeles gråtmild av tanken att henne med oss här idag, trots allt vi gått igenom. Det finns INGEN som förtjänar detta mer än henne! Ingen på denna jord! Hon inspirerar och motiverar mig (och oss) varje dag, helt villkorslöst! Hon är helt otrolig och det märker jag och uppskattar jag i alla små ting hon gör. Sättet hon stannar upp bilen mitt i motorvägen bara för att se till att vi i den andra bilen är med, sättet hon stressar i sig maten för att alla andra ska få chansen att äta utan stress, hur hon ser till att alla smörjer in sig mot solen men glömmer bort sig själv. Det är såna saker som skiljer vår stöttepelare från alla andra. Hon tar hand om oss som det gällde livet, ibland när vi inte ens märker det, och hon gör det om och om igen. Kanske för att vi är hennes allt, men för oss är hon mer, hon är livet för mig. Och jag kunde inte glädjas mer åt att ha henne vid min sida nu, trots rödbrända axlar älskar vi henne i all oändlighet. Hon är iaf min anledning till att denna resa är extra speciell, jag vet hur glad hon är just nu. Det är den finaste känslan. Tack för allt du gör för oss älskade Karolina! Det finns INGEN som du och vi är världens lyckligast lottade att ha dig här! <3

Kommentarer
Postat av: Muriah

kom att tänka på att jag inte har någon bil att stanna upp, så..det sket sig ju.



När jag ända håller på, SIMMA INTE för långt ut! Snälla?! För min skull..

2011-04-27 @ 00:27:39
Postat av: Muriah

Kom att tänka på att jag inte har någon bil att stanna upp, så..det sket sig ju.



När jag ändå håller på, SIMMA INTE för långt ut! Snälla?! För min skull..

2011-04-27 @ 00:31:25
Postat av: Coach K

Tack för det finaste någon någonsin skrivit om mig. <3

2011-04-27 @ 22:10:30
Postat av: Katta, twisters

Åh, nu blev jag rejält tårögd! Ett stort, varmt, helhjärtat lycka till NU i helgen! :-)

2011-05-06 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0