2 daaagar!

Tänkte att även att jag skulle skriva ner några rader såhär TVÅ… hallååå kan ni fatta tvåå dagar innan vi åker!!
När vi går på tävlingsmattan nästa gång är det i USA!!…jag får rysningar av att bara skriva det och mitt hjärta slår 1000slag i sekunden. Det som får mig lite lugnare och som får mig att känna att jag åtminstone kommer överleva tävlingen är att jag kommer få göra det tillsammans med er världens finaste Eagles.
För ett år sen trodde jag aldrig att jag skulle hamna här med världens finaste lag i världens bästa örnfamilj. För mig är det en ära att få vara en del av oss. Varje dag inspirerar ni mig och tillsammans med er känner jag mig starkast i världen. Att få äran att äga worlds-mattan i ca 3 min tillsammans med er är grymt stort. Och det ska bli så JÄVLA kul!


Jag tycker att alla i hela laget är värda guldstjärnor, ni är mina idoler people:


Cassandra:
för att jag mosar din axlar varje träning och vajar fram och tillbaka men ändå står du som sten!

Cillo: För att du peppade mig under genrepet fast det var du som hade varit sjuk hela natten.

Cleo: För att du alltid har en positiv inställning och även orkar peppa alla i laget genom programmet.

Dessie: För att du är så himla envis. Ett exempel är din skruv som du aldrig slutade kämpa med.(Den var så himla nära)

Frida J: För att du chockade oss alla med att helt plötsligt köra en grym salto.

Frida S: För att du är en riktig kämpe. Du kan knappt gå själv, ändå orkar du sitta och heja på oss andra på mattan. Det är en grym styrka.

Frida T: För att du är en riktig slitmyra i allt du tar dig an.  

Jonna: För att många av dina stunts är så sjukt bra så att jag tappar hakan

Lina: För att du kämpat med nya danser hit dit och för att du är min 809-pooler.

Linda: För att du aldrig ger upp! Även om du fått en fot i ansiktet och spräckt hela ögat reser du dig med ett leende och fortsätter.

Lollo: För att du har stenkoll på allt som händer. Du har hjälpt mig med räkningar 100 gr

Madde: För att du köttar trots din brytna tumme

Melissa: För att du hjälpt och lärt mig så himla mycket under hela året. Du har fått mig att klara saker som jag sagt att jag aldrig kommer att klara. Du ger energi till alla i hela laget.

Mickis: För att även du har lärt mig grymt mycket nytt under året och du verkar inte se något hinder som omöjligt att ta sig över.

Mindy: För att du trots ett trasigt knä är så himla duktig i allt det du gör. Som bas, bak och fram det verkar inte spela någon roll! Topp nästa?  

Nilda: För att du alltid ”hittar foten” haha lät lite roligt.är inte så bra på cheertermer. Men jag fattar verkligen inte hur du alltid lyckas! (År av träning antar jag)

Sara M: För att hela du är en stor glädjespridare. (och för att du körde flickis salto i början av programmet i onsdags, skitbra!

Sara L: För att du utan tvivel hoppade in från din reservplats och lärde dig allt snabbt som vinden så att laget blev fulltagligt.

Sofie: För att du inte tappade din kämparglöd även om du fick gå med gips i 3-4 veckor.

Veronica: För att du alltid är på bra humör och får alla fall alltid mig på bra humör(och för att du nästan har klarat din flickis)


Utan er Coach K och L skulle vi inte kommit så här långt under det här året. Ni får alla fall mig att vilja ge allt och lite till på både träning och tävling.

Coach K:
För att du alltid peppar, peppar, peppar och peppar oss hela laget. Jag är helt fascinerad över hur du orkar ge så mycket kärlek och energi till oss alla varje, varje träning även om vi inte alltid förtjänar det. Tack!  

Coach L: Även du ger oss så mycket ny energi varje, varje träning. Och även om du inte fysiskt sätt kommer följa med till USA så kommer du vara med psykiskt. vi kommer känna ditt stöd under hela resan. Tack!


Bästa bästa örnar vi ses på söndag! dan före dan! wiihoooooeee


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh Makrillen! Du får ju inte glömma att skriva om Anna - som voltar som en gudinna och sätter skruvbasket på första försöket. <3

2011-04-23 @ 00:31:36
Postat av: Melissa

Åh Annaaaaaaaa! Bästa Annaaaa! Helt underbara Annaaaa! All kärlek till dig!

2011-04-23 @ 17:00:42
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Mindy

finaste duuu <3

2011-04-23 @ 18:33:11
Postat av: Coach K

Fina Anna. <3

2011-04-23 @ 23:15:33
Postat av: Sara L

Får lite kärleksrus i hjärtat Anna :P

Känner som dig att de är en ära att få vara en del av Eagels och de ska bli så sjukt kul att åka till USA med er alla! I MORGON!! Oj vad det pirrar i magen! :D

2011-04-24 @ 11:03:59
Postat av: Sudd

Imorgon är det dags, Imorgon är det Äntligen dags för BÄSTA laget att få åka iväg till USA och få tävla VM.. Äntligen, hur länge har det inte gått nu?

Det gör ont i hjärtat att man inte skall åka iväg med er, få gå ut på tävlingsmattan och visa alla vad Eagles går för. Ge allt ni har nu tjejer på VM, visa vad Sverige går för. Vi alla håller tummarna här hemma och tänker på er. Jag vet att ni kan.. Ni är bäst och det finns inga som ni.. En gång en örn, alltid en örn. KÖTTA KÖTTA KÖTTA

2011-04-24 @ 19:36:36
URL: http://maadelenes.blogg.se/
Postat av: Therese

ANNA! du är typ min bästis redan tack vare det här inlägget.

2011-04-25 @ 05:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0