Vi är bra, rätt jävla bra.

Jag satt och kollade på filmer från SM förrut, och kom att tänka på att när vi stod och väntade på att få gå på mattan och sen när vi stod där vid första pyramiden och väntade på musiken, så var jag inte ett dugg nervös. Allting jag kunde tänka på var att nu ska vi visa hur bra vi är. Vi gör inte det här för att vinna, vi gör det här för våran skull, vi gör det för vi ska få bevisa för oss själva att vi kan det här. Det var min första tanke på mattan. Nästa tanke var i voltsekvensen, då jag såg först Cleo, sen Mickan och sist Ida naila sina volter klockers, och den var: fan vad bra vi är! Nästa var i ramsan då jag såg båda skruvbasketerna landa säkert i basernas famn, och den var typ samma som i voltsekvensen: fan vad jävla bra vi är! Sen kommer jag inte ihåg något förens slutet av pyramiden då jag förstår att allting stått och vi har bevisat att vi är bäst. Genom att inte fokusera på att vi ska vinna, så har vi vunnit. Vi har vunnit allt man kan vinna, och nu ska vi jobba oss ännu starkare de sista 7 veckorna tillsammans och avsluta det här året på det bästa möjliga sättet! Det finns ju ett litet guld vi ännu inte vunnit... Soumi will never now what hit them! Kärlek till er alla!

Vi får köra denna på väg till och i Finland istället.


Kommentarer
Postat av: Mindy

hahah BÄSTA KILLEN till bästa laget

2010-05-19 @ 21:44:04
URL: http://mimiboy.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha jaaa det måste vi göra! På kryssningen "här kan man va"

2010-05-19 @ 23:23:29
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0