Tagginlägg #1

Här kommer det första på utmaningen. Tänker ju inte inte skriva när det är en utmaning och allt. Ni andra borde ju följa mina fotspår! Så upptagna kan ni inte vara med att längta till SM? (Tror nämligen det är anledningen till att ingen bloggar just nu).

Jag gillar denna känsla innan SM som är på snudd samma som den innan DM. Lixom den här, vaddå är det SM i helgen? NU i helgen? Och sen när vi har tävlat lär vi ju, som på DM, tänka "vaddå har vi tävlat DM nu?". Jag tror på oss, jag tror på vårat lugn, jag tror på ringen och jag tror på våran kärlek. Hatar vanliga livet just nu utan vill bara va i mitt cheerliv. Inget annat just nu, och inget annat i helgen. Bara vi.

Tagg, sååååja. Ses på fredag - pöööööörtey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0