National champs

Nu passar det sig att blogga vaaa?! Alltså älskade laget. Hur många gånger idag sa inte jag "Bääästa laget!". Jag bara satte mig ner, och lixom bara undrade hur bra man kan få vara. Helt stört. Bästa bästa! Nu är jag lycklig hela vägen till EM. Är det kött innan det eller? KRYYYSSNING. Nej, menar... EM! Förstås.

Så jäkla fina. Evig kärlek helt utan att överdriva, ni finns bakom mitt öra för en anledning. Som jag sa imorse när vi ätit frukost vid konferenslokalen "Örnen", the final sign sa det. Att vårat omklädningsrum sen hade nummer ett kanske var en slump... Eller så va det ett tecken också. Älskade ni!


Kommentarer
Postat av: Ida

Omklädningsrummet var isåfall ett slumpmässigt tecken från mig! (Jag som fixade med omklädningsrummen haha)

2010-05-16 @ 22:41:17
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Coach K

Brrra Ida-Maria! :)

2010-05-16 @ 22:52:29
Postat av: Ida

Ja visst! Men jag kom på att ni faktiskt skulle ha haft nummer fem, men att någon hade bokat den, så jag fick ändra om på morgonen! Så det var väl meningen att ni skulle få ettan ;)

2010-05-17 @ 13:15:22
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0