Längtan!

Jag längtar till dagen innan vi ska åka till EM, till att ha den där sköna känslan i kroppen som jag haft innan de två tidigare tävlingarna i år, lugnet. Och jag längtar till att återigen få visa vad vi kan. Tro det eller ej men jag längtar faktiskt till att få åka till den där byggnaden som jag nu för tiden hatar, kallad Arlanda. Men jag åker ju med er så då är det lugnt. Tänk bara hur kul vi hade förra EM-resan som bara var ett par mil bort i Sverige, då var vi ett starkt lag, nu är vi ännu starkare och ska äntligen få göra en liten resa tillsammans. Vi har drygt en månad av träningar kvar, tävlingar vinns på träning... så nu kör vi samma race igen, det har ju gått himla bra hittills.
Jag längtar till att få göra den sista tävlingen på säsongen till den bästa.


Känslan jag hade här vill jag ha igen!

Kommentarer
Postat av: Coach K

Dig kan man lita på Sara! Duktig bloggerska.

2010-06-01 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0