Finaste tjejer!

Jaa, andra sidan jorden, tusen mil ifrån, och jag känner ändå lyckan i hjärtat som om jag vore på plats. Det var som att stå där bakom i sista pyramiden, jag hoppade med er! Ni är FÖR grymma tjejer, om jag är lycklig så kan jag bara tänka mig att eran lycka är trippelt så stor.

Åååh, bästa tjejer! Jag är så otroligt glad för eran skull, Älskade laget, älskade ringen, ännu en gång har Eagles bevisat vilka som Är Bäst.

Karro&Lotta, ingen tränare förtjänar den här lyckan mer än ni. I med och motgånger finns ni alltid bakom laget 1000%. Ni är bäst och Eagles skulle aldrig vara Eagles utan er!

Jag saknar er, och i hjärtat kommer jag alltid att flyga med er! <3

Kommentarer
Postat av: Coach L

Fina Hanna! Vi saknar dig

2010-05-19 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0