Soon to be... (lägg in ett rimmande ord *wink wink*)

Åh, sicken träning vi hade då. Man känner att man är nära nu, nära det vi så länge väntat på.
Genrope på söndag liksom, sen är det bara att lean back och njuta av DM-veckan. Visst gillar vi det?
Att bara få njuta av att KUNNA allt, att det äntligen är DAGS, att det inte längre ska TRÄNAS på något, när man faktiskt bara får KUNNA för en gångs skull. Och som jag ska njuta av det, det finns liksom inget turning back, det är bara att rocka det vi har fått given to us, och OM vi ska!!

Träningen idag var bara en mellanlanding inför vad som komma skall och det är grymt.
Trots att jag nästan dog där ett tag, och att jag inte kände mina armar så tror jag att det bara är med ER man kan träna sig frisk, för jag tror att idag var allt som behövdes för att slippa allt slem, snor och hostande.
The circle of love liksom, som jag har saknat den mina dagar på bänken!

Ge mig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0