High

Nu kanske det undras där ute i stugorna vart denna crappiga uppdatering har sin kärna.
Och jag kan lugna alla oroliga själar, att Eagles svävar på/över alldeles för höga moln för att blogga just nu (verkar det som).

Så misströsta ej! Här kommer en liten uppdatering för nyfikna läsare;
Gårdagens träning var nog säsongens allra bästa, enligt min mening.
I efterhand har jag nu förstått det heliga sambandet med Peter den allsmäktiges födelsedag. Lite creepy nu när jag tänker efter, men allt som höjer våran prestation är godtaget!

Dagens träning var som en vanlig onsdagsträning. Lill-lördag alltså. Inget konstigt alls.
Själv har man dragit på sig en förkylning, men gjorde nog mitt bästa ändå.

Det känns hur som helst otroligt bra i hjärtat just nu, och DM får komma vilken dag som helst!
Jag vet att jag talar för alla mina örnar när jag säger det också, We're on fire!

Puss på er alla men mest på älskade laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0