Jag vill bara säga att

Hej alla fina örnar!

Jag vill bara tacka er för alla år med er. Det har varit riktigt roligt och jag har många fina minnen med er.
Att få stå på mattan med er är inte likt någonting annat. Att känna lyckan när allting suttit och lyckan när vi vunnit guld! Tack.

Jag har växt som person med er, jag har lärt mig mycket. Ni alla har bidragit med något under åren. Helt klart det bästa laget, den bästa lagandan och sammanhållningen, ni vet vad jag snackar om, RINGEN!

Karrolotta, tack, ni har varit dem bästa coaches jag någonsin haft (jag har ju faktiskt haft flera andra innan er)
Ni var dem som verkligen förstod mig och man vågar & kan prata med er. Tack för att ni har gjort allting så mycket lättare.

Och så vill jag avsluta med och säga att det var lite lätt att lämna er, jag grät när jag berättade för karrolotta i julas hur jag kände. Det är inget som jag valt, utan det är såhär jag känner och det gjorde ont i mig. För det var inte roligt nånstans och ni kanske märkte det, men jag har tappat glöden, jag har tappat intresset. Jag kommer alltid och älska cheerleading och jag kommer följa er och vara på tävlingarna och hejja, men jag brinner inte längre för att själv hålla på med det. GRATTIS TILL EM-BRONSET! Jag är så stolt. DM, SM & EM. Vi/Ni nailade det!

Men ännu en gång. Tack! /Sarah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0