<3

Klockan är snart åtta.. Jag är hemma men borde igentligen vara på träning med er men så blev det inte. Är inte riktigt på topp idag men hoppas verkligen att jag blir bättre imorgon så det gäller att spara lite krafter till genrepet. Sorry att jag inte kunde vara med er idag men mañana chicas, mañana..
Det är helt sjukt att genrepet är imorgon och det innebär att EM är nu denna helg. Hur jävla NICE är inte detta :)

Jag är iaf SUPER DUPER TAGGAD inför helgen och vet att ni också är det :)
Men imorgon ses vi och då ska vi visa alla som kommer på genrepet vilka vi är och självklart ska vi visa det på tävlingen också. Innan jag drar så får jag inte glömma detta:
- YOU KNOW WHO'S THE BEST, US! Not you. CAPISH :)

EAGLES & FaBEST 2010 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0