Två dagens (kategori felhörningar)

Hahaha... Dessa två felhörningar utspelade sig typ under samma minut i en och samma bygg-grupp:

Ida: Jag har börjat få utslag här, vet inte om det syns... men... *försöker visa på hennes ryggslut*
Jag: Men det är typ sådär Mickan alltid får, det blir typ sår, hon kallar det för sin malaria..
Ida: Jaha.. *ropar* Mickan!! Jag har också fått sån där simalaria...  *pekar på sitt ryggslut*

Alla andra: SIN malaria!! Wtf?! *gapskratt*

Hahaha

______________________________________________________________________________


Jag: Men vart har vi Lollo då? (som brukar passa på vår grupp) *kollar runt*
 *mumlar* Jaha, hon kastar sin egen...
Cleo: Hahaha..
(kort tystnad)
Cleo: Jag trodde du sa att hon kastade n*****!!! Hahaha
______________________________________________________________________________

Så fel det kan bli va?!

Haha, älskade oss!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, så det var det ni garva åt! Jag fatta inte ett skit! Haha

2010-02-16 @ 23:37:17
URL: http://luuls.webblogg.se/
Postat av: Miras

HAHA ja! Jag langade ju typ sex-pack på dom skrattattackerna.

2010-02-16 @ 23:47:34
URL: http://mirasass.blogg.se/
Postat av: cleo

HAHAHAHHAH!

2010-02-17 @ 01:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0